Erre a 7 elemre figyelj a szuper Insta profil érdekében!

Amikor valaki rákoppint az Insta profilodra általánosságban 7 másodpercen belül eldől, hogy követni fog-e vagy sem. Nemcsak a megfelelő és változatos közösségi média kommunikáció fontos az első benyomás során, hanem az alábbi kulcsfontosságú elemekre is érdemes nagy hangsúlyt fektetni! Összegyűjtöttem néhány tippet, amellyel könnyebben megragadhatod a felhasználók figyelmét és érdeklődését, hogy aztán rányomjanak a “Követés” gombra!

Profilkép

Amikor valaki rákeres a profilodra, az egyik leginkább figyelemfelkeltő elem kétségkívül a profilkép, ezért nem mindegy, hogy mit ábrázol. Üzleti fiók esetén célszerű a logót használni, személyes márkánál pedig válassz egy képet magadról! Mivel a profilkép több helyen is megjelenik az alkalmazáson belül, így fontos, hogy jó minőségű, nagy felbontású fotót tölts fel.

Felhasználónév

A felhasználónév kiválasztásakor javasolt olyan nevet választani, amely tükrözi a tevékenységedet, mert ha ebben a témában keresnek a felhasználók, könnyebben Rád találnak. Természetesen a márkanév használata sem rossz megoldás, ha már ismertebb branddel rendelkezel. Tudom, nem egyszerű még nem létező nevet találni, de amennyiben lehetséges, kerüld az írásjelek használatát! Ne feledkezz meg a többi közösségi média platformodról se, keress olyan felhasználónevet,  amelyet egységesen használhatsz!

marketingmysteries 7 elem
forrás: marketingmysteries

Név

A névválasztás a felhasználónévhez hasonlóan a  “keresőoptimalizálás” szempontjából is fontos, ezért mindenképpen érdemes egy, a tevékenységedhez illő kulcsszót elhelyezni benne. Személyes márka esetében jó pont, ha szerepel benne a neved. 

Bio

Egy jó Insta bió elárulja, hogy mivel foglakozol és hogy ki a célcsoportod, így a felhasználó rögtön eldöntheti, hogy érdekli-e az oldalad. Tüntesd fel, hogy miben vagy különlegesebb, mint a többiek! Használj olyan kulcsszavakat, amelyekkel könnyebben Rád találhatnak az érdeklődők, ezek lehetnek akár hashtagek is, bár az utóbbi használatának előnye erősen vitatott a szakemberek körében. A karakter korlát miatt törekedj az egyszerűségre, hogy minél több információt átadhass! Tedd színesebbé szövegedet a különböző emojik használatával! Emeld ki a legfontosabb, legfrissebb ajánlataidat, hogy még jobban felkeltsd a követők figyelmét! 

Link

Üzleti fióknál lehetőséged van arra, hogy elhelyezz egy linket a profilodon. Mivel csak egyre van lehetőség, ezért ez általában a honlap linkje, de ha többet szeretnél, arra is van megoldás. Használhatod a Linktree alkalmazást, mely lehetőséget ad egyetlen hivatkozás által egy “linkgyűjtemény” közzétételére. Jó hír, hogy ez ingyenesen használható. Ha jártas vagy az UTM paraméterezésben, a profilodon elhelyezett linkkel könnyen mérheted, hogy pontosan hányan érkeztek honlapodra az Instáról.

Tipp: Irányítsd a felhasználókat a bejegyzéseidből és történeteidből a linkhez!

Feed

A márkádhoz illő, esztétikus megjelenés sokat számíthat a követőszerzés során, hiszen az Insta egy szuper vizuális platform. Inspirációképpen előző blogomban összegyűjtöttem 8 feed típust Neked, amelyet Te is figyelembe vehetsz a tartalommarketing során, melyet itt találsz.

Highlight

A highligtokba rendezett történetek segítségével még színesebbre varázsolhatod oldalad megjelenését.  A kiemelésekkel fontos információkat közvetíthetsz magadról, termékedről, aktuális ajánlatokról és bármi egyéb témáról , ami illik márkádhoz (vélemények, árlista, házhozszállítás stb.) Fontos, hogy mindig frissen tartsd story gyűjteményed és töröld a régebbi történeteidet. Az egységes megjelenés érdekében készíts a brendedhez illő highlight borítókat.

A legfrissebb blogbejegyzésekért és szuper Insta story tippekért, kövess az Instagramon és a Facebookon!

2021-09-05
Fanni
Megosztom:
Összes bejegyzés
^